Het ‘Chanel-brandmerk’

[smooth=id:40;]

Binnenkort moeten onze vriendinnen helemaal niet meer vragen welke beautyproducten we gebruiken, want het zal letterlijk van ons voorhoofd af te lezen zijn.

Ryan McSorley, een student aan Central Saint Martins Design, is namelijk met een bijzonder afstudeerproject op de proppen gekomen. De jongeman ontwierp een hoofdband die ’s nachts gedragen wordt en waarin het logo van Chanel verwerkt zit. De twee bekende C’s zitten aan de binnenkant van de hoofdband en bestaan uit siliconen. Na een nachtje slapen, laten ze een afdruk van het logo in je huid achter.

Jezelf brandmerken voor een merk lijkt nogal vergezocht, maar we vermoeden wel dat Karl Lagerfeld iets in het hele idee ziet. De geniale ontwerper zal deze zomer zelfs Chanel-tattoo’s verkopen. De huidstickers laten tijdelijk een typische Chanel-tekening achter en kosten rond de 60 euro. Vrij veel geld voor een neptatoeage, maar je draagt dan wel iets van Chanel!

Kimley Briesen – StyleFever.be

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *