Festivalgangers bereiden zich alvast voor om back to basics te gaan op de festivalweides én de bijbehorende campings met alle gevolgen van dien! Na een paar dagen is er van fris en netjes niet veel sprake meer, maar JBC aka sponser van Werchter, trekt op missie om de festivalgangers proper te houden met hun campagne ‘Let’s get dirty’.
De winkelketen plaatst op de festivalweide een stand in de vorm van een gigantisch wasmachine en medewerkers verkleed als wasmachines mengen zich onder het publiek en plukken er gelukkigen uit die na een korte ondervraging op de stand terecht kunnen voor een verfrissende douche, een nieuwe outfit in heuse festivalstijl én een was –en strijkbeurt voor hun vuile kleren!
De jongens worden in het nieuw gestoken met een kaki short met blauw accent in combinatie met een felblauw T-shirt met vlekkenprints, terwijl de meisjes in een tanktopjurk met wit-blauwe strepen gehuld worden. Maar JBC houdt het niet op de festivalgangers alleen, ze steken ook alle medewerkers van het festival in een nieuw kleedje.
Hou op Werchter dus je ogen open en wie weet wordt jij wel getrakteerd op een heerlijke douchebeurt en een stijlvolle, nieuwe outfit!
Julie Vandormael – StyleFever.be