Claudia Schiffer keert terug naar Guess

Claudia Schiffer wordt het gezicht van de 30the Anniversary Campaign van Guess

Eind jaren ’80 en begin jaren ’90 maakte het kledingmerk Guess furore met het nieuwe gezicht voor hun collectie: Claudia Schiffer. Dat ze de talk of the town was, begrijpen we volkomen! De advertenties waar het topmodel aan meewerkte zijn bijna iconisch en hadden een grote invloed op hoe vrouwen zich kleedden. Oh ja, en Claudia zelf was ook bloedmooi, natuurlijk.

Vele jaren later keert Schiffer terug naar haar roots en poseert ze voor de 30th Anniversary campagne van Guess. Jawel, er komt een nieuwe collectie! Alle stukken uit deze lijn zullen geïnspireerd zijn op de Guess-meisjes die door de jaren heen de revue gepasseerd zijn. Zo zullen onder anderen kunnen kiezen tussen Anna Nicole Smith T-shirts, Adriana Lima jeans en Eva Herzigova tops. Not bad. Not bad indeed.

De collectie hangt vanaf 24 april in de belangrijkste Guess shops en bij Macy’s. Uiteraard kan je de stukken ook bestellen op hun website, guess1981.com.

Tessa Van Steyvoort – StyleFever

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.