Groen? Rood?…Neen!…Think pink!

[smooth=id:50;]

Neen, met ‘Think Pink’ bedoelen we niet dat je als een roze poedel over straat moet gaan hollen om fashionable te zijn. Wij hebben het over dat kleine roze knopje dat je even in je hoofd moet omdraaien en waarmee je als vrouw je gezondheid op de eerste plaats zet.

Think-Pink is de bekende campagne die sinds 2007 ten strijde trekt tegen borstkanker dankzij oprichster Heidi Vansevenant. Borstkanker is nog steeds de meest voorkomende kanker bij vrouwen. Hoe sneller deze kanker wordt opgemerkt, hoe meer kans op genezing. Daarom is Think-Pink ook zo aanwezig in de media en doen ze er alles aan om vrouwen meer bewust te maken van hun eigen boezem.

Vaak hebben vrouwen nog te weinig informatie over borstkanker en borstkankerscreening. De bedoeling van Think-Pink is om vrouwen op een aangename en stijlvolle manier te stimuleren. In 2010 kun je hen terugvinden met hun Think-Pink bus op grote evenementen waar vrouwen centraal staan.

Dus vrouwen…zet je roze bril op en bestudeer deze campagne extra goed!

Julie Vandormael en Kimley Briesen – StyleFever.be

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.